25 Abril

propertyvalues 55326 encabezado

El pasado jueves 20 de abril, el Colegio Jordán de Sajonia acompañó a la Ministra de Educación Nacional Yaneth Giha Tovar en su audiencia pública de rendición de cuentas del año 2016 - 2017 en las instalaciones del estudio 5 RVTC.

Sólo tres colegios de la ciudad fuimos invitados. El Rector, el docente Miguel Rey y cinco estudiantes de grado Séptimo, seguimos paso a paso esta importante sesión, en la cual también estuvieron presentes:  el viceministro de educación básica y media, la viceministra de educación superior, la directora del ICFES, el encargado para los temas de innovación en Colombia, algunos estudiantes universitarios del programa ser pilo paga, algunos maestros de inglés, nativos, del programa de bilingüismo y algunos representantes del programa PTA (Programa Todos a Aprender).

Rendicion de Cuentas Foto Articulo

La audiencia comenzó a las 9:00 am y finalizó a las 10:30 am con transmisión en directo por los canales institucionales públicos y los regionales. La Ministra de Educación trató temas de mucha importancia en cuanto a la educación preescolar, básica y media en Colombia  y los avances en el año 2016 sobre: cobertura en educación, calidad educativa, jornada única, infraestructura educativa, capacitación docente, proyecto de bilingüismo y herramientas digitales para innovar en la educación. De igual manera socializó las estadísticas sobre cobertura, calidad, acreditaciones, inversión en educación superior, ICETEX y el proyecto Colombia Científica.

Finalizando el evento se tuvo oportunidad de compartir fraternalmente con los asistentes; la Ministra fue muy deferente para saludarnos y hacer algunas fotos. Nuestros estudiantes valoraron mucho esta interesante experiencia.

<< Ver Galeria >>

• Enlace al Comentario cartier pendant necklace replica
    cartier pendant necklace replica
    Miércoles, 01 Noviembre 2017 00:36

My husband and I were traveling to WDW by ourselves and we have had our FP+ reservations for a few months now. At the last minute, my daughter decides she would like to come 4 days before check-in. Since she is now on our reservation, I have been unable to get a FP+ for her on several of the popular rides (Toy Story, Peter Pan etc.).
    cartier pendant necklace replica http://www.brandbracelet.com/tag/cartierreplica-necklace

• Enlace al Comentario copia anello cartier love
    copia anello cartier love
    Miércoles, 01 Noviembre 2017 00:35

It is very clear that President needs to get Tamil parties in the government and Tamil parties should resist from making undue demands. I hope TNA would join the government and work for Tamil people.
    copia anello cartier love http://www.gioiellibuonmercato.org/

• Enlace al Comentario van cleef  arpels alhambra necklace replica
    van cleef arpels alhambra necklace replica
    Miércoles, 01 Noviembre 2017 00:35

Future tense – The Book of Revelation in the Bible.
    van cleef & arpels alhambra necklace replica http://www.perfect-jewelry.nl/van-cleef-necklace-replica-c22/

• Enlace al Comentario cartier anelli con diamantino falso
    cartier anelli con diamantino falso
    Miércoles, 01 Noviembre 2017 00:35

mp4-19b, in the wood I wasn’t able to find anybody inspecting from FIA. But there was a Tuscan countryman there, with a wine bottle and a suspicious air…
    cartier anelli con diamantino falso http://www.notiziedimarca.net/tag/oro-giallo-love-cartier-anello

• Enlace al Comentario Lasonya
    Lasonya
    Domingo, 29 Octubre 2017 03:01

hello there and thank you for your information – I have certainly picked up anything new from right here.
    I did however expertise a few technical points using this website, since I experienced to reload the website lots of times
    previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your web host is OK? Not that I'm complaining, but slow loading
    instances times will often affect your placement in google
    and could damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords.
    Well I'm adding this RSS to my email and could look out
    for a lot more of your respective exciting content.
    Make sure you update this again soon.

• Enlace al Comentario Maurine
    Maurine
    Domingo, 29 Octubre 2017 02:06

Hi to every one, because I am truly eager of reading this blog's post to be updated daily.

It includes pleasant information.

• Enlace al Comentario Ronda
    Ronda
    Sábado, 28 Octubre 2017 21:05

certainly like your website however you have to test the
    spelling on quite a few of your posts. A number of them are rife with spelling problems
    and I in finding it very troublesome to tell the
    truth then again I'll certainly come back again.

• Enlace al Comentario Deon
    Deon
    Sábado, 28 Octubre 2017 17:00

I've been browsing online more than three hours today, yet I
    never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.
    In my opinion, if all site owners and bloggers made good content as
    you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

• Enlace al Comentario Alphonse
    Alphonse
    Sábado, 28 Octubre 2017 13:08

That is a great tip particularly to those
    new to the blogosphere. Brief but very precise information… Thank you for sharing this one.
    A must read post!

• Enlace al Comentario Esperanza
    Esperanza
    Sábado, 28 Octubre 2017 08:15