05 May

Día De La Familia Sajoniana

DÍA DE LA FAMILIA SAJONIANA 2017

“La familia es ese espacio Donde Comienza la Vida y el amor nunca Terminales”

Compartir espacios de Integración con Las Familias Y Con Todos Aquellos Que pertenecemos hijo de la ONU esta Institución Momentos Fundamentales Parr Contribuir En La Formacion Integral de Nuestros Estudiantes. En Esta OPORTUNIDAD Queremos invitarlos Para Celebrar El Día de la Familia; Actividad Programada Desde el inicio del año en el cronograma Institucional, para el Domingo 07 de Mayo A partir de las 09 a.m. , En el (Campus San Alberto Magno de la Universidad Santo Tomás (Autopista Norte, Av. Los Arrayanes Km. 1.6.) Este Será un espacio de encuentro Donde Padres, Hijos, Hermanos, Y Demás Familiares Que deseen acompañarnos, compartiremos la sagrada Eucaristía en Acción de Gracias, y posteriormente se tendran actividades recreativas, deportivas y gastronómicas para todos los Miembros de la familia.

mapa1

Para los Padres de Familia. Se tendran Para Los papás encuentros deportivos (fútbol- baloncesto, tenis Partido de la familia y) , Si està Interesado en Participar en Alguno de Deportes ESTOS por favor Inscribirse con el tutor (a) de su hijo.
Para Las Madres de Familia : Se tendra ONU Espacio para Participar En Una Sesión de aeróbicos y Las Presentaciones Artísticas de los Estudiantes.
Para Los Estudiantes se tendran Espacios de juegos para Todos e inflables, para los mas pequeños.

PARQUEADEROS DISPONIBLES

mapa2

Seguidamente, participaremos del Bazar Donde Podremos Disfrutar de los platos especiales El El Que se ofrecerán y tendremos:: Además de bingo Un Con Estupendos premios, artistas y DJ'S INVITADOS. ¡Te esperamos!

MÁS DETALLES

Visto 121 veces Modificado por última vez en Martes, 09 May 2017 08:37

• Enlace al Comentario myblog
    myblog
    Martes, 18 Julio 2017 14:43

I got this web site from my buddy who told me regarding this website and at the moment this time I am browsing this web page and reading very informative content at this place.

• Enlace al Comentario madden 18 coins
    madden 18 coins
    Sábado, 15 Julio 2017 09:46

I like the helpful information you provide in your articles. I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite sure I'll learn many new stuff right here! Good luck for the next!

• Enlace al Comentario click here
    click here
    Martes, 11 Julio 2017 23:03

This article is in fact a nice one it helps new web users, who are wishing for blogging.

• Enlace al Comentario nba live coins
    nba live coins
    Martes, 11 Julio 2017 23:03

It's impressive that you are getting ideas from this post as well as from our dialogue made at this time.

• Enlace al Comentario my blog
    my blog
    Lunes, 10 Julio 2017 06:18

Hello, I think your website might be having browser compatibility issues. When I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!

• Enlace al Comentario Neal
    Neal
    Jueves, 29 Junio 2017 22:08

Hi to every body, it's my first pay a quick visit of this webpage; this
    weblog includes amazing and genuinely good data in favor
    of visitors.

• Enlace al Comentario Keeley
    Keeley
    Miércoles, 28 Junio 2017 09:57

Great goods from you, man. I have take note your stuff prior to and you are just too great.
    I actually like what you have received here, really like what you are stating and the way during which you say it.
    You make it entertaining and you continue to care for
    to keep it sensible. I can't wait to read much more from you.

This is actually a great website.

• Enlace al Comentario Cruz
    Cruz
    Miércoles, 28 Junio 2017 08:51

It is appropriate time to make some plans for the longer term and it's time to be happy.
    I have learn this post and if I could I want to counsel
    you some interesting things or suggestions.
    Perhaps you can write subsequent articles referring to this article.
    I desire to read more things about it!

• Enlace al Comentario hobby lobby coupon 2016 Blog
    hobby lobby coupon 2016 Blog
    Domingo, 28 May 2017 12:31

Usually When i adored this method structure gucci bags, however , making person side of your gucci bags became a forever turns a good solid half, etc a sole ” leg “. In order that the the next occasion when thinking of buying an already-established type