09 Junio

Gran Encuentro Autor

JUAN MANUEL ROCA

Juan Manuel Roca_Jordan.jpg

Poeta, narrador, ensayista, crítico de arte y periodista. Ha obtenido numerosos reconocimientos, entre ellos el premio nacional de poesía ministerio de cultura (2004), el premio José Lezama lima, otorgado por casa de las américas (La Habana, Cuba,2007), el premio casa de américa de poesía americana (Madrid, España, 2009), entre otros. Ha publicado numerosos libros de poesía.

Algunos de ellos son:

La farmacia del Ángel (1995) Un violín para chagall (2003), Las hipótesis de nadie (2005),

Testamentos (2008), Temporada de estatuas (2010) y pasaporte del apátrida (Pre- Textos, España 2012).

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Entre sus libros de prosa está.

Las plagas secretas.

Las plagas Secretas.jpg

Día: Viernes 16 de Junio

Hora: 10:30 am

Lugar: Biblioteca del Colegio

Visto 137 veces Modificado por última vez en Viernes, 09 Junio 2017 12:00

• Enlace al Comentario myblog
    myblog
    Viernes, 21 Julio 2017 05:24

Hello I am so excited I found your weblog, I really found you by mistake, while I was searching on Askjeeve for something else, Regardless I am here now and would just like to say kudos for a tremendous post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don't have time to browse it all at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the fantastic work.

• Enlace al Comentario my blog
    my blog
    Jueves, 20 Julio 2017 05:22

Aw, this was a really nice post. Taking a few minutes and actual effort to produce a great article… but what can I say… I procrastinate a lot and don't manage to get nearly anything done.

• Enlace al Comentario click here
    click here
    Viernes, 14 Julio 2017 02:31

Hola! I've been following your site for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Lubbock Texas! Just wanted to mention keep up the good job!

• Enlace al Comentario Sylvia
    Sylvia
    Viernes, 07 Julio 2017 02:05

Good article. I am going through a few of these
    issues as well..

• Enlace al Comentario Pamala
    Pamala
    Jueves, 29 Junio 2017 22:09

What's up i am kavin, its my first occasion to
    commenting anywhere, when i read this paragraph i thought i could also make comment due to this sensible paragraph.

• Enlace al Comentario Estella
    Estella
    Miércoles, 28 Junio 2017 10:16

Quality articles is the crucial to invite the viewers to go to see the site, that's
    what this website is providing.

• Enlace al Comentario Kit
    Kit
    Miércoles, 28 Junio 2017 10:02

certainly like your web site but you have to test the spelling
    on several of your posts. Many of them are rife with spelling problems and I find it very troublesome to tell
    the reality however I'll definitely come again again.